День 2. Для виконання нашого проекту ми обєдналися у групи, де виділили такі питання:
ключове питання - Мовленнєва культура: дотримуватися чи ні?
Тематичні питання -
• ЧИ ВПЛИВАЮТЬ ОРФОГРАФІЧНІ ТА ГРАМАТИЧНІ ПОМИЛКИ В ЗАСОБАХ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ, РЕКЛАМАХ, ГРОМАДСЬКОМУ ТРАНСПОРТІ НА НАШУ МОВЛЕННЄВУ КУЛЬТУРУ
• ДІАЛЕКТ ЖИТЕЛІВ КРИВОРІЖЖЯ: РОСІЙСЬКОМОВНИЙ ЧИ УКРАЇНОМОВНИЙ?
• ЯК ПОКРАЩИТИ СВОЮКУЛЬТУРУ МОВЛЕННЯ?
Змістові питання:
ключове питання - Мовленнєва культура: дотримуватися чи ні?
Тематичні питання -
• ЧИ ВПЛИВАЮТЬ ОРФОГРАФІЧНІ ТА ГРАМАТИЧНІ ПОМИЛКИ В ЗАСОБАХ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ, РЕКЛАМАХ, ГРОМАДСЬКОМУ ТРАНСПОРТІ НА НАШУ МОВЛЕННЄВУ КУЛЬТУРУ
• ДІАЛЕКТ ЖИТЕЛІВ КРИВОРІЖЖЯ: РОСІЙСЬКОМОВНИЙ ЧИ УКРАЇНОМОВНИЙ?
• ЯК ПОКРАЩИТИ СВОЮКУЛЬТУРУ МОВЛЕННЯ?
Змістові питання:
•
ЩО ТАКЕ КУЛЬТУРА МОВЛЕННЯ?
•
ЧИ Є РІЗНИЦЯ МІЖ «МАЛАКОМ» І «МОЛОКОМ»?
•
ЧИ ПОТРІБНА НАМ КУЛЬТУРА МОВЛЕННЯ?
•
ЩО ВПЛИВАЄ НА НАШУ КУЛЬТУРУ МОВЛЕННЯ?
Так що є над чим працювати!
з
Комментариев нет:
Отправить комментарий